Alla inlägg den 28 december 2009

Av Jessica - 28 december 2009 18:32

Familjen fick några julkort detta året också... inte så många som förr men dock ett antal. Hade vi skickat några..... nä nä.... Men skam den som ger sig... Jag gjorde en djupdykning i min pysselgarderob o va fann jag... JO:

saxar

papper

häftkuddar

kuvert

stämplar + stämpeldynor

band

glitter

Nu skulle här tillverkas nyårskort. O vips så hade jag 7 st klara till dem vi fått julkort av. Dom går med posten i morron. När jag ändå va igång så gjorde jag nyårshälsningar till mina kära kollegor på jobbet.... Lägger dem i deras lådor så blir det en överraskning när dom hittar dem.


Denna dagen har annars gått till att besöka 4 mataffärer i jakt på en stycken rulle med brunkål... tänkte äta lite julrester ikväll.... fanns det brunkål??? Japp på Coop men nu finns där ingen mer för jag fick tag på sista. Dom hade tydligen fått in på Maxi i morse men den hade tagit slut så det var nog mer än vi som var sugna på julmat ikväll..... Så ikväll ska här njutas av julmat igen... mums mums

Ovido - Quiz & Flashcards